butterfly4 Kızlar hamile dış çekim yaptıracak mısınız, bu konuda ne düşünüyorsunuz, İstanbul’da yaptıracaklardan dış mekan önerileri alabilir miyim ❤️
Elifertan butterfly4 bende çok isterdimm ama sadece isterdim bırak hamilelik dış çekimini düğün dış çekimim bile yok bırak dış ı stüdyo çekimim bile yok evleneli 1yıl oldu
Atlarlayasayan butterfly4 yaptırmayacağım bana çok manasız geliyor 😊 hatta kendimi hamile koca göbekle ve şişman görmeye dayanamıyorum ilerde de hatırlamak istemem heralde 😅😅
ebrarmom08 butterfly4 benm fotograf makinem var Tek sıkıntım elbisydi smdi elbiseyede karar verdim. Yapicam yani 😁 aslinda daha gecen hafta yapicaktik ama malum havalar hep yagmurlu cikamadik 🙄
Tugba12345 butterfly4 yapicam canm ama fotogtafciyla degl kendmz cekicez guzel ceken telefn yeterli 😊
Mavis222 Ben yaptırmak istiyorum anı kalacak sonuçta bebeğime herşeyim hazır kullanacağım eşyalar falan eşimin iznini bekliyorum
butterfly4 @Mavis222 ben de yaptırmak istiyorum hamilelik geçici bir süreç, anı kalması çok güzel olur
Mavis222 butterfly4 aynı fikirdeyim bebeğimle ilgili her anımı ölümsüz yapmak istiyorum bide ilk olunca daha bir heves yapıyor insan
masalsii Kızlar ben fotoğrafçıyım herkese de öneririm hamilelik dış çekimini çok güzel bir anı instagramdan inceleyebilirsiniz :) @pembeduslerfotografcisi
butterfly4 @Elifertan canım bence yaptır, biz fotoğrafçı ayarlamıycaz kardeşim çekicek öyle bi arkadaşın ya da aileden biri varsa da olabilir
butterfly4 @Atlarlayasayan 😀😀 olabilir canım, hamilelik halimin fotoğraflarda kalmasını istiyorum ben 😍
butterfly4 @ebrarmom08 ben de elbisemi filan ayarladım 😍 1 hafta sonra çekicez, çektiğimizde 32 haftalık olucam zor dayanırım zaten, gittikçe ağırlaşıyorum ve aşırı yoruluyorum, sen kaç haftalıksın canım
ebrarmom08 butterfly4 36 canim 😊 ben bu elbiseyle cekincem o fikirle aldım yani . https://imgyukle.com/i/ksgECY Pembe elbisemde vardi ama kirmizi daha cok yaksti onmli olan anı kalması ve giydigin elbisenin icine sinmesi bence . Kasıklarım yerinden çıkicak sanki erkn yptgn iyi olmus
butterfly4 @Tugba12345 aynen öyle biz de fotoğrafçıyla değil, kardeşim çekecek😊 İstanbul’da mısın canım nereye gitmeyi düşünüyorsun eger İstanbul’da isen
defne55 butterfly4 yaptırmak istiyorum ağustos eylül gibi tam zamanı oluyor ama o sıcaklarda nasıl olacak bilmiyorum bazen vazgeçesim geliyor valla 😑
Asilalaz Bence cok gereksız .dogumdan 15 gun sonra bebegın fotoları daha bı anlamlı oluyor bence telefonumuzla her ıstedıgımız gıbı cekebılıyoruz zaten benım gıkrım