Zeynepasya24 canım benim de 2 hafta gerilik var dedi doktor. Ancak dedim ben gayet güzel besleniyorum neden öyle dedim. Sen güzel besleniyorsundur evet ama cocuk yeteri kadar besini alamıyordur seninle alakası yok dedi. Yarın kontrolum var bakalım ne dicek🤲