Seyma94 Zeynepasya24 sanki bana biraz az gibi geldi canım seni telaşlandırmak gibi olmasında ben 30 haftalıkken 1700 dü
Sedayt Zeynepasya24 gayet iyi canım korkmana gerek yok doktor haftasıyla uyumlu dediyse hiç bir sorun yok endişelenme
Zeynepasya24 Seyma94 yok zaten gerilik var biraz bacak boyunda ama kapatıyormuş bugün doktor öyle dedi belki bundan sonra hızlı kilo alır diye umut ediyorum 🙏
Seyma94 Zeynepasya24 sana tavsiyem onun kilo alması için yumurta süt ceviz pekmez et çok tüket kısa zaman da toparlanacak göreceksin günde 2 yumurta haşlama ye ama
Zeynepasya24 Seyma94 aynen de öyle yapıyorum hergun yumurta kaşar ne biliyim gün içerisinde muz yiyorum iki tane belki genetiktir bilmiyorum ama yediklerimi görseniz hep bebeğe kilo aldıracak şekilde yiyorum ben 12 kilo almışım toplam
Seyma94 Zeynepasya24 bende Cuma günü gidicem kontrole çok merak ediyorum kaç kilo oldu bebek ben kaç kilo oldum ama ben çok kilo almaıdpımu hissediuorumm ilk başta yumurta süt çok yediğim için tiksindim şuan kivi de bebeğe yardımcı ama zamanı geçti
Limonata Zeynepasya24 canım benim de 2 hafta gerilik var dedi doktor. Ancak dedim ben gayet güzel besleniyorum neden öyle dedim. Sen güzel besleniyorsundur evet ama cocuk yeteri kadar besini alamıyordur seninle alakası yok dedi. Yarın kontrolum var bakalım ne dicek🤲
Rabia1995 34 + 3 =2350 kilo olmuş sanki banada az gibi geldi bi an ama degil normal aslında bu haftalarda 3 kilo olmasını bekleyemeyiz zaten yeni yeni kilo alıyolar daha da hızla alırlar
Zhrerzlp Elena4 ooo maşallah sizin ki çok önde değilmi? bende 33+6 2500 doktor haftasına göre önde olduğunu yemek konusunu abartmamamı söyledi size birşey söylemedi ler mi ? Dikkat etmeniz anlamında.