Bayram bana acıyla geldi, hüzünle geldi. Kollarımı boş koyarak gitti. 8 aylık bebeğimi koydum toprağa yüzünü hiç göremeden. Kalbimde tüm yarım kalmışlıkların acısı, hayallerim, heyecanlarım... hiçbir neden yokken bıraktı beni yavrum, ellerim boş döndüm. 2 gün suni sancı çektim sonra sezaryen olmak zorunda kaldım. Doktorum 1 yıl gebelik düşünme dedi. Sorum sizlere sezaryen olup erken dönemde hamile kalan ve sağlıklı gebelik yaşayan var mı?