Durununannesi80 benim de 8 gün oldu cnm Doğum yapalı,normal Doğum yaptım bende,şuan daha vücutta ödem var cok normal 2/3 haftaya gider inşh merak etme,benim de günden güne gidiyor göbeğim,çok aşırı bi sarkma fln olmadı bende korse takmayı da düşünmedim hiç,ikinci doğumum olduğu halde deforme olmadı vücudum cok şükür,azıcık sabırla bekle gider inşh 🧿💙