Durununannesi80 Kızlar yeni dogum yaptım 9 gun oldu karnım var biraz sarkıyo gbi doktor korseye karsı için yara olmaz dedi bu durunda beni rahatsz ediyor norml dogum yapıp sonrasındaa göbği kalmayanlar varmı
Bebek2019 Durununannesi80 canım daha yeni Doğum yapmışsınız hayırlı olsun😘🥰gidecek sabırlı ol tabi eskisi gibi olmayabilir ama gidecek
Meelek Durununannesi80 çok yeni vücudun toparlanması bşraz zaman alabilir. Emziren anneler 5 -6 gittiğini söylüyor
Dorukunannesi95 Durununannesi80 en merak ettigim konu bu. Kizlar benim memleketimde bi tane instagram annesi var ismi Seren Özgün Tunç açın bakin 2 ay once 2.dogumunu yapti yamuna korse ile gobegi dumduz sanki hic dogum yapmamış o beni cok umutlandirdi
Dorukunannesi95 Durununannesi80 en merak ettigim konu bu. Kizlar benim memleketimde bi tane instagram annesi var ismi Seren Özgün Tunç açın bakin 2 ay once 2.dogumunu yapti yamuna korse ile gobegi dumduz sanki hic dogum yapmamış o beni cok umutlandirdi
Dorukunannesi95 Durununannesi80 en merak ettigim konu bu. Kizlar benim memleketimde bi tane instagram annesi var ismi Seren Özgün Tunç açın bakin 2 ay once 2.dogumunu yapti yamuna korse ile gobegi dumduz sanki hic dogum yapmamış o beni cok umutlandirdi
Esrabrhkl Durununannesi80 kızlar yani sarkacak tabiki ..göbek şişti davul gibi oldu ondan sonra birden söndü. eski hali gibi olabilir mi sizce.. tabiki olmaz ama kötü durmaz biraz daha beklemen lazım düzelmesi için ama çok düzelmesini bekleme
Nazoliii Durununannesi80 sezeryan olsan bile belli bi zaman sonra öneriyorlar ama ben sezeryanla dogum yaptim 1 hafta sonra kullanmaya başlamıştım. Simdi de 2ye dogum yapacagim yine kullanacagim 😊
Sltnzlm Durununannesi80 korse felan takmadım canım ben fazla da kilom yoktu zaten 40 ım çıktığında normaldi sonra bişey kalmıyor bünye meselesi 😊normal Doğum bu arada
guler27smsk_ Durununannesi80 canm bn Doğum yaptım eve gittim hemen çarşaf varya yatağın üzerine örtüyon çift kişilik onu bi güzel katladım karnıma sardım iki kişi çekiştirdi sım sıkı sardılar beni karin falan kalmadı valla 😂
Dorukunannesi95 Semisko 2 tane cocuk dogurmadan once ne ise suan da aynisi kuzum sadece dogumdan sonra bayaaa şişti çok kilo aldi ama dogurur dogurmaz verdi nasil verdi bilmiyoeum simdi gobegi acik kıyafet bile giyiyor
seher_unl Durununannesi80 kızıma hamileyken 32 kilo aldım 🙈 doğumdan ortalama 6 ay sonra bütün kilomu vermiştim çünkü çocuğuma kendim baktım 💃✌️ Korse hiç kullanmadım ama sarkık vs. yok göbeğimde şimdi 11+6 haftalık hamileğim 🤗
guler27smsk_ seher_unl ciddimisin 32 kg ne demek cnm ya valla kızımda 10 kg aldım smdi ikinci gebelik 6 kg almsm 36+2 haftalık 😊