Kamile Benim de bir kızım 2 yaşında onunla ilgilen evle ilgilen vakit geçiyor fırsat buldukça yatıyorum zorlanıyorum biraz 6+6 dayız. Amigurumi yapıyorum bir de hem stres atıyorum hem mide bulantımı unutuyorum
Kamile Dilek5555 henüz duymadım canım 6+1 de gittim erken dedi dr daha 8 hafta olunca gidicem ins o zaman duyucaz
Kamile YamacDemirinAnnesi ilkinde ben de yalnızdım malesef yapacak bişey yok bir şekilde geçiyor vakit. Bebişin olunca hayırlısıyla zaman nasıl geçiyor anlamazsın canım az daha sabır 😊
Mine Kamile bende bir sürü yarım kaç iş birden gidiyor 😂 tavşan minion var bi de kardan adam örüyorum WhatsApp etkinliklerinden
Kamile Dilek5555 hiç bilmiyorum canım bana da daha yeni oluşmaya başlamış dedi normal dedi bu haftalarda
Kamile Mine evet canım aynen insan uğraşacak bişey olmayınca çok sıkılıyor öyle böyle derken vakit geçiyor işte 😊
AslNurDemir YamacDemirinAnnesi yanlızlık çok zor kızlar bende sürekli evdeyim bi komşularım var bi de eşim akşamdan akşama işte ev işi de hiç bitmiyor İnan ki halim olduğunda yapıyorum olmazsa yatıyorum tv izliyorum biraz daha toparlanıyım örgüler öreceğim kapı süsü dalan yapacağım hep hastalıklarla geçti hamileliğim daha 4. Ayın içindeyim Allah herkese hayırlı Doğum versin
YamacDemirinAnnesi AslNurDemir benimde eşim öğleden sonra geliyo Allah'tan eve ama işte her gün aynı şeylerle uğraşmak sıkıyo insanı , bizim burda komşuluk yok maalesef 🤷🏻♀️ Kaynanamla aynı binadayız Allah'tan çalışıyor 🤣🤣🤣🤣
Mine Kamile aynen öyle bi de yalnız olunca daha kötü yine eşim sağolsın geziyoruz falan da hiç arkadaşım yok🙄
Sedafirat YamacDemirinAnnesi evet canım annemde yelek ceket patik filan yapıyor bölüstük annemle bende battaniye lif atkı bere yapacam battaniyeyle başladım ki etrafını filan susletecem diğerlerini bitirene kadar battaniyemde gelsin diye
YamacDemirinAnnesi Kamile öyledir kesinlikle bizde tadıcaz inşallahhhh onun tadını Allah'ımın izniyle 😇😇