Seda-kck97 Haşlama olması şart mı ? Omlet yap kendine, omletini çeşitlendir kaşarlı,peynirli,patatesli, menemen.. Ben kahvaltıyı çok severim her gün omlet yapıyorum eşime kahvaltı da birlikte yapıyoruz erkenden işe gidiyor. Düşün 7 de kahvaltı yapmış oluyorum :) uyuyorum. Uyanınca 12 gibi öğlen yemeği yiyorum. Akşam 6 da akşam yemeği yiyorum. Belki 8 gibi de meyve ya da tatlı🙈 Beslenme şeklim böyle haftasonu kahvaltı saatim 9-10 oluyor tabi ☺️