DenizDh bende orda yaptırdım kız. Hangi doktora girdin sen 2 doktor bakıyor zaten. Ben resim alamadım bebeğim yüz üstü yatıyordu yüzünü göstermedi. Doktor yine gel bebeğin dönerse resim alırız dedi. Sen memnun kaldın mı bana hiçbişey demedi doktor sadece rporlarımı hazırladı hiçbişeyi yok herşeyi normal dedi