Bende yatırmadım yaptırma taraftarı hiç olmadım uzun süre aç kalıp bebeğe şeker yüklemeyi uygun görmüyorum plesenta şekeri suzmuyo bebeğin hücreleri durduruyomus bi süre hiç gerek yok açlık tokluk şekerine baktırmak yeterli bence, birazda hamur işi ve tatlılara dikkat edersek sıkıntı olacağını sanmıyorum