Seda05 Burcubursa fazla olucak sanırım 8 kilo aldım ve 1 aydan beri hiç kilo almıyorum bu benim için süper bişey 😂 bebek arabası ve yatağı tamam ben kirada olduğum için bebeğime oda yapamıyorum sadece yatağını aldık yatak odasına koyduk mecburiyetten. Kıyafetleride yarı oldu bile 😊😊
Yegino Burcubursa 25+2'yiz 6-7 kilo aldım Allahtan boy uzun da anlaşılmıyo 😂 alışverişe de devam bu aralar hızlandırıp bitirmeyi düşünüyorum alışveriş faslını
espalp Burcubursa 25 olduk 🧿 5 kilo aldım. Doktorum çok normal olduğunu söyledi çok mutlu oldum 👍🏻 Hedefimiz 12 ile bitirmek 🙏🏻 Alışveriş falan yapmadım 😂 son bir ay alıcam her şeyini acelesi yok bence 🤷♀️
Zeynepzeze 27 haftaya gireceğim 7 kilo aldım 😢 Beşiğimiz, odamız, kıyafetlerimizin bir kısmı tamam. Bilerek almadım her şeyi bir anda. Çünkü çok zevkli oluyor sürekli gidip bir şey alıyorum ☺️☺️
Burcubursa Zeynepzeze Ya süper ben daha hiç bişe almadım çok rahatım valla🙈 Bakıyorum karar veremiyorum
Burcubursa Seda05 Maşallah bence normal almışsın canım, ben daha hiç bişe almadım sürekli bakıyorum inceliyorum. Sanki daha çok varmış gibi🙈
Zeynepzeze Eymen-2007 Ben 7 kilo aldım çok kilo almışsın diye kızdı dün doktorum 😔 Acaba size bir şey demedi mi ? Yada benim biraz kilom var diye mi dedi anlamadım 🤷♀️
Burcubursa Yegino Bebek arabası konusunda karar veremiyorum. Chicco lite way plusı araştırdınızmı hiç
EsrAlii Burcubursa espalp aynı düşüncedeyim ya eşimin görevi sebebiyle böyle birşey olmayan bir memleketteyiz. İnternetten de pek olmuyor ya bence ama doğuma 1.5 ay kala kendi memleketime gidip oradan tamamlamak istiyorum ya 😬
Eymen-2007 Burcubursa oh ne güzel az almışsın vallahi basıl oldu anlamadım bende bi anda arttım tartıda şok geçirdim
Burcubursa espalp Senle herşeyimiz aynı🤩 Bende 25+1 im. 4.5 kilo aldım. Ateş ölçer dışında bile almadım🙈🙈🙈
Yegino Burcubursa bebek arabası ilk zamanlar hariç hiç bakmadım amcamız almak istediğini söyledi ona bıraktım 🙂
Zeynepzeze Burcubursa Bilmiyorum nasıl canım sıkıldı ya 😞 Benim haftam da olanların çoğu bu kilolarda almış demek ki normali bu
espalp Burcubursa Eylül sonunu düşününce daha çok var gibi geliyo 🤷♀️ Park yatağı internetten indirim takip edip alıcam. Kıyafet almak bi ebebeğe gitmeye bakar 🤷♀️ Halledilir gibi geliyor ne bileyim 🤷♀️ Onlar iyi olsun yeter 🙏🏻 Evet hiç eylül sonu aynı günde olduğum biri denk gelmemişti forumda 😍
Eymen-2007 Vallahi ben istanbuldaydım şimdi trabzona geldim doktor takibim karıştıgı için bişey diyen olmadı haftaya gidicem inşallah çok merak ediyorum bebeğimi
Burcubursa Eymen-2007 Bende çok meraktayım, 25inde randevumuz. İyimi kaç kilo olmuş insan merak edyor😅
Gamze550651 Bizde arabasını ve bi kaç kıyafet battaniyesini falan aldık 25. Haftamızdayız henüz kilo almadım 🥰🤗
Eymen-2007 Gamze550651 nasıl beceriyosunuz ya kilo almamayı🙈 karnınız çıkmadı mı ben o kadar zorlanıyorum ki gece hiç uykum yok diyebilirim sürekli uyuyup uyanıyorum
Eminehm Burcubursa 25 haftalığım ve 7 kilo aldım maalesef 60 ile hamile kaldım 67 olmuşum 🤦 Bebişimin çoğu şeyi hazır kıyafetler bebek arabası küveti biberonu battaniyesi şampuanı falan herşeyi tamam büyük beşik de tamam sadece küçük portatif beşik alıcam yanıma bide kıyafetleri yıkamak için deterjan yumuşatıcı kaldı 😊
Burcubursa Eminehm Kilo çok abartı değil bence. Ama bundan sonrası önemli🥰 Araba ne aldınız, birde biberon