Ozlemalay47 Ben İstanbul’da oturuyorum Anadolu yakasında Özel Yüzyıl hastanesine aynı gün 2 muayene ücretine 95 TL ödüyorum
Selinish_ Pandabekleyenanne ay bu nasıl fiyat 🤦♀️ İnsanları resmen soyuyorlar . Yazık günah verilen paraya 🤦♀️
Deletedmom2224 Selinish_ oo ne kadar çokmuş ne hastanesi bunlar baya ünlü galiba. Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesine gidiyorum 100 lira veriyorum valla bu bile bana çok geliyor her ay 400lira hayatta veremem
[silindi] Deletedmom2224 avrasya gop hastanesinde kime gidiyorsunuz bende ilk muanemi orda yaptirmak istiyorum ama hangi doktora gitsem bilemedim 🤷🤦
Dilara25 Selinish_ acıbademi falan mı aradınız onlar cok pahalı doğum 12 milyar olduğuna göre 😂 bn 120 veriyorum içim gidiyo valla
Deletedmom0810 Dilara25 keşke herkes gidebilse Acıbadem hastanesine neden çamur atıyorsunuz daha iyisini görmedim bir sürü özel hastaneye gittim 🤦🏻♀️ Çok memnunum Allah tüm çalışanlardan doktorumdan razı olsun 🤲🏻
sevdeniz gozdem06 yazdım sandım yazmamışım adını 🙈 Op. Dr. Dilek Özdur’a gidiyorum. Çukurambar’da muayene yeri. 😊
Ednrr Hlal kızlar eşim gelsin iyicene ögrenip yazacam size çünkü benimkide öyle yapacakmış 🤣 ondan istedin hastanede doğurabilirisin diyo🤣🤣
Linammmm Pandabekleyenanne bende acıbadem takıplı danısanıyım abartılacak kadarda pahalı muayne ücretleri yok konfor ve kalıte arıyoruz sonucta guven onemlı
Brnsl Selinish_ özel kliniktir canım belki oralar. Benim hastanemde 105 lira bence bu bile fazla. Evet ilgileniyor mu doktor ilgileniyor ama fazla bana göre.
[silindi] Deletedmom2224 bugun akşam mete bey vardı tavsiye almadan gitmiyim dedim haftasonu bi bakim ilk kontrolum kanda gebeligi gordukten sonra gitmedim hiç haftasonu bakarım artık teşekkür ederim bu arada 😊
Deletedmom2224 [silindi] hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah rica ederim çok güzel bir hastane benim doktorum her gidişte renkli resim de veriyor 😊 💕
Mucize34 Selinish_ ne gerek var o kadar para vermene devlet hastaneleri ne güne durmuş ilk başlarda devlete git doğumuna 2 ay kala özele geç ben öyle yapicam