Selinish_ kızzz ben ne ögrendim araştırdım özel hastanelerde yaptımız doğum ücretini doğumdan sonra geri alabiliyoruz Şok oldum 🙊 ama bir prosüdürü var işte onu eşim anlattıda net anlayamadım biyere dilekçe veriyormuşuz sonra ücretin yarısından çogunu geri ödüyorlar burda birsürü kişi öyle yapmış 🙊