tuubbbaa Dorukunannesi95 o nasıl olcak canım . Muayene ücretinin ne kadarını geri veriyolar merak ettm
Burcu92 Selinish_ izmirde 95 veriyorum cana gidiyorum çok da memnunum. Yani o 300 400 500 ler anca özel tahlillere verdim hatta hiç 400 un üstüne çıkmadı o da yani .
Zhrerzlp Selinish_ özel muayene ücretleri ve malum bilinen ad yapmış hastaneler böyle pahalı Nerede ikamet etmektesiniz ben Esenyurt reyap diler hanıma gidiyorum 115 tl kendilerinden de hastaneden de çok memnunum .
Selinish_ Zhrerzlp İzmir de yaşıyorum sanırım kimsenin beni bilgilendirmemesinden dolayı bu sorunları yaşıyorum . Bir hastane buldum 85 tl detaylı ultrason İçin 300 tl istediler . Bende bugün gidip devlette yaptıracağım .
tuubbbaa Selinish_ izmirin neresindesin kuzum . Eğer çiğliye yakınsan can hastahanesine git derim .hem uygun hemde cok güzel ilgileniyorlar . 😉
Selinish_ Mutire ne kadar çok vermişsiniz ? Neden ikili tarama yapıldıktan sonra ötekine ihtiyaç duyuldumu ki yaptılar ?
Mutire Selinish_ yok canım ikili yaptıramadık biz şehir disindaydik geç kalmisiz o yüzden direk 4 lü yapıldı
Selinish_ Dorukunannesi95 canım biraz bilgilendirir misin beni . Sigortalıyım şuna. Özele gittiğim için mi muayene ücretim düşmüyor . İlaçları nasıl alacağım . Doğum iznine ayrıldığım zaman sigorta 5 bin tl ye yakın para verdiğini duydum
Dorukunannesi95 Selinish_ özelde muayene ucretinin bir kisminin dusmesi lazim atiyorum 300 veriyorsan 250 ye düşmesi lazim ilaclarinda ayni şekilde sigortan bazen tamamını bazi ilaçların da bir kısmını karsiliyor dogum iznine ayrilinca doğumdan 2 hafta once diye biliyorum mevcut yatan sigortana oranla 4 -7 bin arasi toplu para aliyosun
YagmurDaskn Selinish_ Esenyurt Reyap hastanesinde 220 tl muayene ücreti sigortasız olduğumdan dolayı sigortalılara 100 tl diye biliyorum çok iyi bir hastane
Yaseminpinar İsim yapmış hastanelerde o fiyatlar vat malesef bir de prof. olursa artıyor. Ben bildiğim hastaneleri sgklı olarak söyliyim Yenibosna Nisa 75, Gop Başarı 100, Gop Avrasya 100.
Ozderr Selinish_ ben 15 veriyordum eşimin işinden dolayı şimdi de başka sehirdeyim buraya da 75 veriyorum senin gideceğin doktorlar prof mu ki o kadar yüksek meblağ istiyorlar 🤷🏼♀️