Elifyor Ben çalışıyorum da yorucu bir işim yok ama dediğim gibi sürekli istirahat de demedi bana yorulursan ayağını uzat dedi sadece😊Kendimi yormamaya çalışıyorum ama onun dışında herşeyim normal, nadiren yüzüyorum yavaşça. 20-21. Hafta arası kontrole gideceğim bakalım o zaman ne diyecek merak ediyorum. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz hiçbirimizde🙏🏻