Elifyor Merhaba ben de en son 16.haftada gitmiştim o zaman söyledi previa durumu var ama ucu aşağıda diye yani en kötüsü değil galiba. Bu ne demek dedim kanama olabilir, ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilir, çıkmazsa normal doğuma engel bir durum dedi. Çok nefes nefese kalma dedi sadece, ben günlük hayatıma devam ediyorum, birşey de yasaklamadı çok şükür şimdilik bir sorun yok🙏🏻