Deletedmom0041 Nazlisezgin Oğlum da son haftalarda kilo almıştı. Kızım sona kadar gelmezse kilo alır diye düşünüyorum. Sağlıklı olsun zayıf olmasının bir önemi yok bence 😍
Tugba12345 espalp alakasi yok canm bn imom omegayi 16.hftamda falan basladm sanrm ama bebegm normal kilosunda fazlalik yok yanls bilgi bence.beyin gelisimi icin onemli omega
espalp Tugba12345 daha önce bu konunun konuşulduğu başlıklarda genelde böyle dediler. Bebeğimi daha da kilolu yapmak istemiyorum o yüzden başlamadım 🤷♀️
NhLpRn Pembepanter benimde doktorum decavite gerek olmadığını imomun daha etkili olduğunu söyledi aynı şekilde gebelik okulundaki ebe de decavit yanlısı olmadığını belirtmişti