2 farklı özelde doktora gittim ilk gittiğim doktor ımom kan ilacı ve d vitamini verdi. Bugün dişçiye gittiğimde kadın doğumla görüşmemi söyledi bu kadın doğumda balık yağını bırakıp decavite devamm etmem gerektiğini söyledi 🤷♀️ Kafam karıştı ilk doktorum doğuma kadar kullanmam gerektiğini söylemişti napsam bilemedim ikisini bir kullanan var mı aranızda, Bi sıkıntı olur mu 🤤