vallahi ben o kadar şey yaşadım ki yalnızlık çaresizlik üzüntü ne ararsan vardı. Ama öyle böyle değil. 8+5 günlükken bebeğimin kalbi durdu ve doktor bana sen kendine ne yaptın dedi bişeye üzüldün mü dedi. Ben üzüntüden olduğuna inanıyorum ama benim yaşadıklarım çok ağırdı tabi ağlamadığım bi gün yoktu öyle işte sonra kalbi durdu bebeğimin. Şimdi 8 haftalık hamileyim. İnşallah bebeğime sağ Salim kavuşurum hepimiz inşallah.