Yazan herkes için teşekkür ederim inanın herşeyi arkadaşım verdi yeni doğum yaptı bebeği 3 aylık oldu bütün küçülenlerini verdi onun sayesinde hiç bişey almadım damlama ben zaten bişey almadım alamadım ki bi beşiği bile yok hala onuda Allah razı olsun eltimfen arabayıda beşiğide o verdi onun sayesindede bi çok eksiğimiz tamamlandı ama işte olmayınca olmuyo insanın benim olmadı bari evladımın olsun diyesi geliyo ama yapamayınca da ne çare gelir elden üzülmekten başka