Busra05344 denizcik olsun. Sonunda evladına kavuşcan ha normal doğmuş ha sezeryn fark etmez sağlıkla gelsinler inşAllah 😌
tektanemmmm kbraknt yok kız yetmiyor bazen geç gelebiliyorlar ama galiba benim ki geliyor😊ağrım var lekeler de başladı ama korkudan ölüyorum 😵 hiç kimseye de söylemedim sancıları bekliyorum ama sancı da gelmedi
kbraknt @tektanemmmm inşallah geliyodur canım hiç korkma korkarsan bebek etkilenip gecikebiliyor tekrar