Busra05344 denizcik 😂😁 keşke benide sezeryna alsalar :) ama normal gözüküyor dedi doktor. 😂 sağlıkla gelsinler inşAllah. :))).
denizcik Busra05344 aminnn inşşş. Ya sorma ben de hep normale şartlandırmıştım kendimi birden sezeryan kararı alınınca panik oldum🙈
denizcik Busra05344 dün çatı muayenem yapıldı. Muayeneye göre bebeğim iri. Doktorum seni de bebeği dr riske atamam dedi. Bir nevi zorunlu açıkçası.
Busra05344 denizcik olsun. Sonunda evladına kavuşcan ha normal doğmuş ha sezeryn fark etmez sağlıkla gelsinler inşAllah 😌
tektanemmmm kbraknt yok kız yetmiyor bazen geç gelebiliyorlar ama galiba benim ki geliyor😊ağrım var lekeler de başladı ama korkudan ölüyorum 😵 hiç kimseye de söylemedim sancıları bekliyorum ama sancı da gelmedi