gmzyzrl seni tabikide üzmek istemem ama ben 20. Haftamda bebeğimi kaybettim rahim ağzı yetmezliği ile 1 gecede 8-9 cm açılmam oldu ağrı sancı hiç bir şey hissetmedim şuan 2. Gebeliğim nasipsr 12. Haftamda serklaj yapılıcak. Çok dikkat et kendine gerekirse yemeğini eşin yapaın veya annen kardesin kayınvaliden çok hasaas bir dönemdesin dikkat et dualarım seninle 🙏🏻