Kızlar merhaba 23 haftamdayım bugün kontrolüm vardı doktor rahim ağzında açıklık olduğunu söyledi daha önce ki kontrolüm de yoktu şimdi böyle bi sorun dile getirdi benimde dört beş gündür beş on dk lık adet sancısı gibi sancım oluyordu. Rahim ağzının 25 mm olmadı lazımmış benimkide şuan 25miş doktor tam sınırda dedi 24 okursa dikiş atmamız gerekir dedi devamlı ıstirahat et dedi benimde moralim bozuldu benzet durum yaşayan var mı???