Gozde25 Merimer 150 lira 15 gün sonra kontrole çağırıyor o ücretsiz zaten. Ben memnunum şuanlık bir sorun yok
Gnc33 Günaydın kızlar ☘️ 7+3 haftalığız bizde 🐣 soli de oturuyorum medical parkta ki ayşenur kaya kahveciye gidiyorum
Kuzeyzeynep Mrsmy maşallah kocaman olmuşsunuz, normal doğum mu sezeryanmı istiyosun canım kaan bey bişey dedi mi normal veya sezeryan diye ?
Kuzeyzeynep Meryemylcnky canım ben de pozcuda oturuyorum 16 haftalığız bikaç doktora gittim memnun kalmadım ama en son akademi hastanesinde kaan hoca var ondan memnun kaldım aynı zamanda da prof filiz çayana gidiyorum ikisinden de çok memnunum 💞
Mrsmy Kuzeyzeynep benim sezeryan olacak cunku onceki dogumumda sezeryandi canim.beklerse eger temmuzun ilk haftasi aliriz dedi.benim bi arkadasim 2 ay once kaan bey de dogum yapti cok memnun kalmisti.
Nurdem33 Meryemylcnky hımm nasıl peki iyimi hastane ve dr bize %25 varmış o hastanede oyüzden soruyorum 😁
Merveee1 hkmtcnr ilk gebelik sürecimi de sultan hanımla yaşamıştım 2. Doğumumu yaptıracak inş . evet memnunum