Ben 37 haftadayım zaten suyu çok içiyordum hamileliğimden önce de hamileliğimde de 3lt bitiriyordum ama karaciğer enzimlerim yüksek çıkınca 34haftada doktorum en az 4lt iç dedi bende 3tane 1,5 luk Şile bitiriyorum yani4,5bitiriyorum tabi sürekli tuvaletteyim ödem de yapıyor ama yapacak birşey yok Doğumdan sonra düzelir inşallah🤷🏻♀️