Deletedmom0048 unisex isim. Ben ilk erkek bebeğe konduğunu gördüm. Hasan Duha idi hatta ismi. Bide bizim için ism konusu çok karmaşık oldu. Biz yurtdışında yaşıyoruz. Onun için ince eleyip sık dokuduk. Burdaki insanların rahat söyleyebilmeleriydi bizim için öncelik. Duha suresi manası cok güzel bi sure. Rabbim insallah adına yakışır bi evlat yetiştirmeyi nasip eder bize 🙏🏻 Herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Allahım 🙏🏻 Hayırlı doğumlar dilerim ☺️