Tugbaklc-4 Hanımlar meraba 6 aylık oldu ama hala isim konusunda çok kararsızım 🧐 siz hangi isimlere karar verdiniz 😊
GuelGltkn Tugbaklc-4 isim bulmak begenmek öyle zor ki hele de benim gibi hic biseyi begenmeyen bi esiniz varsa en son esim ozan olsun dedi bende pes ettim tamam dedim 😄 2. cocukta hic karismayacakmis bana birakacakmis bakalim
Tugbaklc-4 Misskokulumm işin kötüsü masa hazırlamak için süslerin üstüne yazıcak isim yok 😂 işleri son aylara bırakıp yorulmakta istemiyorum 😄
Tugbaklc-4 Demrl bende yazdım 5,6 isim bakalım belki onlar hiç olmayabilir eşim Gökalp istiyor bakalım ne olacak😅
Tugbaklc-4 GuelGltkn benim eşim de aynı 😭 isim söylüyorum beğenmiyor ona bıraktım ama omunda şu olsun dediği hala yok 😀
Iskandinavgelini Allah nasip ederse kucağımıza almak nasip olursa eğer MERT DUHA koyucaz bebeğimizin adını. Son 28 günümüz kaldı 🙏🏻 Heyecan dorukta kalbim pır pır. Allahım su son günlerimizi sağlıkla sıhhatle sonlandırmak nasip et insallah 🙏🏻
Iskandinavgelini Deletedmom0048 unisex isim. Ben ilk erkek bebeğe konduğunu gördüm. Hasan Duha idi hatta ismi. Bide bizim için ism konusu çok karmaşık oldu. Biz yurtdışında yaşıyoruz. Onun için ince eleyip sık dokuduk. Burdaki insanların rahat söyleyebilmeleriydi bizim için öncelik. Duha suresi manası cok güzel bi sure. Rabbim insallah adına yakışır bi evlat yetiştirmeyi nasip eder bize 🙏🏻 Herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Allahım 🙏🏻 Hayırlı doğumlar dilerim ☺️