Geencanne elfayaz ne zaman gördü eşiniz siz ne zaman hissettiniz bende 20+3 oldum biraz biraz hissetmeye başladım tekme mi atıyor yoksa göbeğim mi atıyor bilmiyorum
elfayaz Geencanne canım ben 18 haftalıktan beri hissetmeye başladım eşimde 28 haftada hareketlerını gördü
Dmlsnmzz kızlar bende 24.haftama gırıcem ara ara kasıklarımda pıt pıt dıs bısey hıssedıyorum ama karnımda degıl budamı hıckırık sızce
Eliftotree Kızlar 27+1 hamileyim bebeğimin hareketlerini çoğunlukla aşağıds hisdediyorum bazan yukarida oluyor bu haftalarda aşağıda hissetmem normal mi çok korkuyorum bazan çok sert vuruyor sanki dışarı çıkacakmış gibi 😑
Alinmavi elfayaz hickirik evet hem de uzun suruyor 5 dk falan devam ediyo araligi da bizim gibi degil daha sık
Svcnn elfayaz buyuk.ihtimal hckirik tutmustr bndede arada oluyor 35+3 uz tik tik dye byle elimi koyuyrm hatta karnma hissedyrm🤗😇😀