Pinarlgn
tns48 dikiş sağlamsa korkmayın bana hiç kısalma uzama demediler. Ama hareket etmemek daha iyi bence. Okuduğum her forumda yatarak geçiriyorlar.
Benim ablamda da dikiş atıldı bir de önlem amaçlı yatarak geçirmedi uzun yolculuk yaptı düşük oldu maalesef. Kuzenimin eşi dokuz ay yattı sağlıklı doğdu kızı.
Biz önlemi yaticaz sonrasında üzülmemek için. Yatmak çözüm mü bilemeyiz. Ama en azından hareket ettim yatmadım ondan olmadı demeyiz. Ev azindan dokuz ay yatmadik dicez.