Zeyneb96z Merhaba😊 20 li haftalara yaklaştıkça keyifli zamanlar başlıyormuş gerçekten. Ufak pıt pıt lar pat pat oluyor arada :) özellikle gece yatarken. Kayma, balık yüzmesi vs hareketleri hissetmedim daha. Neye benzediğini ve ne zaman hissedeceğimi merak ediyorum. Onun dışında bir sıkıntı yok çok şükür. Ha birde ya bir şey olursa korkusu geçmeyen var mı?