Bende 8+1 'deyim, 5. Haftada bi lekelenmem olmuştu o yüzden hala yatıyorum :) şükür bulantı yok ama halsizlik, uyku hali zirvedeee ❤ 7+5 de kalp atışını gördük, simdi heyecanla kucağıma almayı ve normal hayatıma dönmeyi bekliyorum :) yarın işe döneceğim uzun rapor sürecinden sonra, bakalım bu halsizlik, ateş basmaları, uyku hali nasıl olacak :)