Beyazlale Yaprakları yeşil canım aslında ama dalları biraz kurumuş.Ben de bakıyorum orkide şuan çiçek açtı ama budadım biraz kuruyan yerlerini..Bir de mutlaka şeffaf saksı al.Orkidenin güneşi direk alması gerekiyor ,köklerinin..ve sularken direk musluğun altına koy iyice heryerini ıslat ve süzüldükten sonra yerine koy.Ben 2-3 günde bir suluyorum bu şekilde yazın..Kışın yaklaşık haftada bir suluyorum. Şuan hava çok sıcak diye her gün fısfısla su sıkıyorum yapraklara ve çiçeklere☺️ Benim tecrübelerim bunlar umarım işine yarar🌸☺️