TunarinAnnesi benim de 12 güne kadar gecikmem olduğu oldu. Tamamen stres canım başka bişey değil. Bebek düşüncesini tamamen kafandan at, gerekirse uygulamayı sil, adet tarihini gir bir yere ama sonrasını takip etme vücudunu da dinleme. Ben bunları yaparak 1 yılımı boşuna harcadım ne zaman hiç
aklıma getirmedim az ilişkiyle bile oldu inşallah sağlıkla da sonuçlanır. Halbuki geçen aylarda iki güne bir ilişki olduğunda bile tutmamıştı