Öncelikle merhaba kızlar ❣️ Benim bugün adet günüm normalde sabah 6gibi falan uykuda adet olurum onun için gece yatmadanda ped koymustum.. Herzaman bu böyledir sabah Olurum hep. Ama bu ay öyle olmadı ve test yaptm hafif bi silik çizgi çıktı umursamadım ama sonradan test kuruyunca bi baktım baya belli olmus (baya dediğim önce kine bakılarak soluk bi pembe ve yine silik çizgi ama uzaktan bile belli olan bi çizgi) Böyle durum yasayan varmı adet günü testi silik çıkıp kanda hamile oldgunu öğrenen :)