Mucizeannesi2806 evet ya bebeğimizin sağlığı için uzman olduk ♥️ eşimde diyorki bu çocuk seni bir üzsün bak ben napıyorum😄 o kadar sıkıntılar çekiyoruz İnşallah Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin bende süzgece döndüm 4 haftalıktan beri göbekten iğne kullanıyorum.bi sürü takviye Ecopirin , crinone, progestan , folik asit, oksapar şimdi D vitamin eklendi🤦♀️