Aylingizem Merhabalar bebeğimiz için hala isim bulamadık aklınıza gelen hoşunuza giden isimleri yazar mısınız acaba 🙏🏻
A_S_K Aylingizem Oğlum olsaydı Mustafa Kemal koyacaktım ama kızım oluyor :) Onun dışında Metehan, Bartu, Göktuğ, Göktürk, Gökmen, Yağız, Çetin, Ayaz :))
meryemm_demir Bizde uzun araştırmalar sonucu SEYİT ismine zor bela karar verdik hoşumuza gitti belki sizinde gider ☺️
Afra34 Zumra04 👏🏻👏🏻👏🏻 çünkü ahirette isimleri ile çağrılacak ve koyan kişi hesap verecek. Taşıdığı anlam önemli 😔 ama maalesef çok dikkat edilmiyor.
A_S_K Zumra04 kuranda geçmesindense anlamı güzel olmalı.. Anlamlı güzel bir şey olduktan sonra illa Kuranda geçmesi gerekmez. :)
Zumra04 Afra34 bu konuda hem fıkırız modern olunca ne oluyo kı anlamıyorum asıl onlara gunah yazdırıyoruz yıne kendilerinin bılecegı bısey, 😑
Aylingizem Afra34 niye hesap verelim ya siz iyi misiniz ? Kuran ı kerimde çocuğa kuranda geçmeyen bir isim konulursa bunun günah olacağına dair bir açıklama var mı söyler misin? Kesinlikle yok.. hesap verilecek bir durum yok insanlara dayatma yapmayı kesin siz kendi çocuğunuza koyabilirsiniz ama başkalarına günah diyemezsiniz. Siz günaha giriyorsunuz..
Aylingizem Zumra04 cahil misin ? Allah’ın tavsiyeleri arasında bile çocuğa manası düzgün güzel bir isim koymak diye geçiyor. Sen kim oluyorsun da bunun günah olduğuna kanaat getiriyorsun ? :) çok komiksiniz gerçekten :) siz koyun kuranda geçen isim aman çocuğunuza günah yazılmasın :)))
Koala İsmin Kur'an da geçmesi şart değil, önemli olan anlamının güzel olması... keziban ismi de Kur'an-ı Kerim de geçiyor ama anlamı yalancı demek... önemli olan manası
Zumra04 Aylingizem ben zaten cocuguma kurandan gecen bı ısım koymusum komıkse gulun barı ben burada kotu bısey kast etmedım kıı dogru olan bıseyı soyledım pekı bana nerede gecıyo o hadıs buradan gosterırmısın bakalım anlamlı olsn kuranda gecmesn merak ettim ınsanları cahıllıkle yargılocagına konusmalarına dıkkat et bbence cahıllık devrınde degılız malesef...
Aylingizem A_S_K aynen öyle.. çocuğa modern bir isim koyarak günaha sokuyormuşuz sözde ne kadar saçma bir şey ya :)
A_S_K Aylingizem Onlar öyle sanmaya devam etain. Kuranda geçip anlamı kötü olan ama günümüzde konulmuş bir sürü isim var. aleyna, irem, keziban daha aklıma gelmiyor şu an. Kesin cennetlik olurlar. İsmin nasıl olacağını değil anlamının güzel olmasını söylemiştir peygamber efendimiz.. Eğer Kuranda geçen isimler konması gerekseydi kuranın içinde çocuklara konulacak isim bölümü olurdu. Saçma sapan kendince fetva yaratıyorlar