gulsumklc2 Busra05344 maşallah 20 haftalık oldm 310 gram smdi 4 kilo verdm bndan snra nasıl olcak blmıyorm😭 duzenlı her gun ne yediniz
Kadriye4567 Yicekle alakalı olduğunu düşünmüyorum,ben her gün yumurta kaşar meyve süt yiyorum içiyorum bebeğim hep bir hafta geride tahlillerimde de bi sorun yok her şey çok şükür iyi ama bebek kilo almıyor
Nazoliii Kadriye4567 benim 2. Gebeliğim ilk kızım 3.555 gram doğdu. Dedigin durum bende de var 2. Gebeligimde cok dikkat ettim yiyecek icecege ama 1 hafta geriden geliyor almasi gereken grami alamiyor doktor dogmasi gereken kiloda normal dedi az degil dedi. 🤷♀️ cok takıyordum ama son görüşmede 33 haftalik olan hastasinin bebeginij 1 kilo olduğunu duyunca yine kendime şükrettim benimki yine 3 kilo 🙈
FatmanurCo Kadriye4567 Aynen benimde öyle çok dikkat ediyorum sütü yumurtayı eksik etmiyorum yine de olmuyor iyi kiloları duydukça üzülüyorum
Busra05344 gulsumklc2 canım düzenli hergün bitane hurma. 4 tane badem. 1 bardak süt. Soda ve muz. Bunları yedim ve kilo aldı vitamin felan kullanmadım gerek yok dedi doktor
yigitalptb gulsumklc2 o haftalarda hızlı veya belirgin olmuyor bebeğin kilo alımı. Çok fazla etkilemez yani yediğiniz içtiğiniz kilosunu ama siz yine de organ gelişimini en iyi şekilde desteklemek için sağlıklı beslenin tabii. Yumurta ceviz süt peynir bulgur tam tahıllı ekmek vs. 30 haftadan sonra haftada 100 gram 34ten sonra da haftada 200/250 gram almaya başlıyor hızla. O haftalarda fark yaratıyor işte kaşar muz vs
gulsumklc2 Nazoliii geneldensoj aylar alıyorlar dyorlar ama 6 bcuga kadar 1 kg alması fayda olur bnce
Betzm Ben 40kg ile hamile kaldım ceviz badem fındık birer avuc günde bir veya iki muz muhakkak kaşar yedim birde sebze 4gğnde önde gidiyor maşallah kızım bunları hergün yapın bana olduysa her anne adayına olur ❤️
Esra3890 Bence genetik o anne babanın yapısından kaynaklanıyor ama yinede saglıklı beslenmekte fayda var hergün yumurta süt yogurt ceviz kaşar bir avuç çerez yemeye çalış bol sebze meyve ye hamurişlerinden yaglı tuzlu yiyeceklerden çok yeme
Busra05344 gulsumklc2 canım ben hep yedim. Çocuğun beyin gelişimine iyi geliyor ama günde bitane yedim çok degil ama suan 38 haftlgm 4 5 tane yiyiorm hem sütte yaparmış ;).