TunarinAnnesi Kızlar adete 1hafta kala kan sonucu 1.20 bu gün 3gündür gecikti hiç geçikmeyen regl belirti sadece göğüs ağrisi ve baş dönmesi test yaptim arka fonda zar zor 2çizgi acaba Benmi yanliş görüyorum? Yoksa varmi 2ci çizgi https://i.imgyukle.com/2019/06/17/kiL25o.jpg https://i.imgyukle.com/2019/06/17/kiL8g1.png
gulsumklc2 TunarinAnnesi var canım erken yaptrmıssın kan testini benmde boyle cıkmatı test varsa bi tane daha yap
Kubos1 TunarinAnnesi benimde böyleydi hamilesin hayırlı olsun 😊 şimdi 37 haftalık hamileyim Doğum olcak 8 Temmuz da 😊
TunarinAnnesi Kubos1 Ablacim bide af edersin boyle havuc reng akinti oluyomu regl gecince 3gundur Sari qahve rengine Benzer akinti var sonra Beyaz kremsi
deletedmom592 TunarinAnnesi usttekinde goremedim ama alttakinde gordum bende hemen mi cıktı canım genelde kuruduktan sonra buharlasma cizgisi diyorlar o sekilde olabiliyor o yuzden. Hemen ciktiysa vardir insallah bi kan ver bakalim 😊
masalsii TunarinAnnesi ben bu testlerden anlamıyorum ama istersen bi kan ver gebelik şüphen için canım
masalsii TunarinAnnesi canım bence iki gün içinde ver Zaten varsa gebelik yükselmeye başlıyor yavaş yavaş ama tam emin olayım diyorsan daha önce gecikmen olduysa böyle bekle tabi
Serife07 Gözün aydın canım hamilesin büyük ihtimalle benimde böyle çıkmıştı hemde adetime 1 hafta kala yapmıştım. Bende aksam yaptığım halde böyleydi. Bilmiyorum varsa zaten ac tok çıkıyor ya