Gamseeeeee muayene 85 tl veriyorsunuz.Bunun haricinde tarama testleri var.Ben Doğum paketi sormuştum.Bana 5.750 dediler.Ekstra gece Doğum olursa doktorun gelmesi için 650 tl ye gelirmiş.Ben de oraya vereceğim parayı koru ya verdim hak ediyor en azından