Bebegim_geliyor Emellezel hamileliğimi öğrendigimden beri kullaniyorum. Suan 16 haftaligiz doktorum kesinlikle birakma cok guzel bir ilac dedi hala aliyorum
Emellezel saree ben 9 haftalığım gögüslerim sisti biraz keske hep böyle olsaydı 😂 emzirdikten sonra eski haline geri döner sanırım🙄
saree Emellezel Benimde eşim eskiden çikinmiş gögüslerin diyo 😂 Şimdi daha güzel oldular diyo 😂 Emzirdikten sonra ne olur bilmem 🤷♀️ İnsallah çok küçülmez 😁
Emellezel AkileUqur aslında suan vitamin değerlerimde sorun yokta ilerleyen zamanlarda olabilir bebek büyüdükçe aldım kullanıyorum bende simdi ☺️
Emellezel busraaylmz günde 1 tane olarak mı kullanıyorsun eczacı bana hiç bisey demedi ben günde 1 tane alıyorum
duygu34 Emellezel ben ilk haftalarda premesis plus kullandım, zencefil içeriğinden dolayı bulantıyı azaltması için vermişti doktorum. sonrasında regenesise geçtik. Çok memnunum değerlerim gayet güzel geliyor 🤗