Emellezel Ayguns içinde folik asit de var dimi onu ilk üç aylık dönemde kullanıyorlar ya genelde benim 1 ayım kaldı 3. aya ondan kararsız kaldım alsam mı diye normalde değerlerimde bi sorun yok suan
Ayguns Emellezel evet içinde folik asit de var hemde gayet iyi bir miktarda. Doktorum o yüzden ekstra bi folik asit vermedi o yeterliydi
Emellezel Ayguns o zaman alayım bende. Dedim folik asit var diye bıraktırırsa bi daha ki ay gerek yok almama fiyat olarak iyi çünkü baya😂
Ayguns Babekk b12im d vitaminim falan çok düşüktü. Onların vitamin halini verdi. Bu hafta onlara başladım. Hepsi fazla gelir diye bıraktırdı
Emellezel Ayguns benimkilerde sıkıntı yok suan bende sağlıkcıyım zaten de ilerde ihtiyacım olucak ama bebek depoları bitireceği için o kadar uzun süre kullanılabildiğini bilmiyordum ben o yüzden bi yaziyim dedim ☺️
Emellezel barslnftmnr ne kadarlıkken öğrendin bebeği bana hamilelikten önce sadece folik asit verilmişti
barslnftmnr Emellezel tüp bebekle hamike kaldım bende folik asit kullanıyordum öncesinde ama 23 nisanda tedavim başladı o gün regenesise geçtik hala da devam ediyorum, gebeligimi de 3. Haftamda öğrenmiştim