MrsClk Beyzaharun ben geçen sene oldum canım 550 lira tuttu kendi doktorum girmişti ameliyata. Sonrasında hiç zorlanmadım öyle aman aman ağrım olmadı tam 1 sene sonra hamile kaldım
Mucize_istiyorum22 Beyzaharun Bnde oldum canım 3 ay sonra hamile kaldım ameliyattan çıktıktan sonra adet sancısı oldu serumla ağrı kesici verdiler geçti bi kaç saat sonra taburcu oldum 2yil önceydi 750 tl mahal oldu
Mucize_istiyorum22 Beyzaharun bnm çok şükür birşey yoktu tani amaclı yapıldı ve doktor rahime çizik atacağını bu sayede bebeğin tutunacagini söyledi ve de dediği cıktı
Gulnur Beyzaharun ben gectigimiz mart ayinda yaptirdim 3750 verdim cikista adet sancisi gibi agrim vsrdi igne yaptilar hemen gecti cok basit bi operasyon
41tuqba Bende histeroskopi ve laparoskobi oldum bir adet gördüm sonra hamileydim iyiki de yaptırmışım