Beyzaharun martın 16 sında oldum canım benim biraz zor geçti yapışıklık ve poliplee temizlemdi narkozdan çıkmadan aldolan ipneside yapmışlar 3,5 saatte anca kendime geldim🙈ağrı eşiğim düşük olduğu için kabus gibi ağrılarım oldu 32 gün kananmam oldu ama her kadının bünyesi ayrı tepki verir,ben tüp bebek tedavisindeyim rahim hazırlığına başladık🙏İnşallah güzel geçer ameliyatın ve güzel haberi tez alırsın🙏🧚♀️🍀
ben 5,5 verdim tekrar yapışmaması için bir jel sıkıyorlar oda yurt dışından geliyor 1,5 o tutuyor sadece bana birde spral taktılar tekrar yapışmasın diye cnm