Kizlar 22 haftalik hamileyim, sabah detayli ultrasona gittim. Ordaki doktor erkek degilde kiz olacagni soyledi hemde 100% 🤣 hayatimin sokunu yasiyorum suan. En son 16 haftalikken baktirdiydik cinsiyetine ozamanda kesin erkek demislerdi. Ama doktor 100% garanti verdi kiz diye 😂 cok mutluyum saskinim inanamiyorum😳 bir oglum var cok sukur Simdide Mevlam kiz evlat nasip edecek insallah🙏🏼 Benim gibi boyle erkek deyipte sonradan kizi olacagni ogrenenler oldumu acaba? Tekrar degisir diye cok korkuyorum😳