Merhaba güzel anneler 👋ben Lokman hekim Akay’a gidiyorum Selçuk Arslan hocaya 👍mükemmel bi doktor ve çok iyi bir insan 👍ben Doğum paketi aldım 2 ay önce hemen hemen.imkanınız varsa alın derim çünkü gerçekten çok uygun 5400 küsür bizimki .içinde 10 kontrol muayenesi testler ve Doğum var 👍bu muayenelerin içinde kardiyoloji ve diyetisyen var birer tane .sadece 15 tl fark ücreti veriyoruz her kontrolde o da devlet katkı payı .eğer Doğum paketi almasaydık her defasında 250 tl ödeyecek ve Doğumda da ayrıca para ödeyecektik .