zeliiha evet bana da ücüncü ayının başlarında oluyordu.sebepsiz nefret sinir sanki kendi düşüncelerimden korkarmışcasına .üst komşumuzun terlik sesıne kitleniyordum delirir gbiydim kalbim hızlı atıyor snır gelıyr snra unutmaya çalışıyordum.bazı haftalar yine oluyor tabi.ben her hafta başka kafaya gidiyorum sanki.ilk gebeliğim.ve ilk Uc ayım berbattı psıkolojık olarak. Hala da gecmış degıl ara ara bazı gunler kafayı yıyım.aglıom.umutsuz oluyom.degısıyor sanırım hormonlar ve başka sebeplerden de oluyorr