zeliiha Kızlar merhaba, ben yeni üye oldum bir sorun var 26 haftalık hamileyim. Ve nedense sürekli sinirli bi haldeyim? Strese giriyorum ama bi sorunda yok. Bazen kafayı yediğimi düşünüyorum sizede oluyor mu?
Senailhan zeliiha Ay bende de tavan gerçekten şu ana kadar en büyük sorunum bu sinir stres takıntılı halde olmam. Bir de bebeğe geciyormus sanırım öyle birşey varsa yandık inşallah yoktur çocuk psikopat bişey olur herhalde 🤦♀️
Ayseeelif zeliiha evet bana da ücüncü ayının başlarında oluyordu.sebepsiz nefret sinir sanki kendi düşüncelerimden korkarmışcasına .üst komşumuzun terlik sesıne kitleniyordum delirir gbiydim kalbim hızlı atıyor snır gelıyr snra unutmaya çalışıyordum.bazı haftalar yine oluyor tabi.ben her hafta başka kafaya gidiyorum sanki.ilk gebeliğim.ve ilk Uc ayım berbattı psıkolojık olarak. Hala da gecmış degıl ara ara bazı gunler kafayı yıyım.aglıom.umutsuz oluyom.degısıyor sanırım hormonlar ve başka sebeplerden de oluyorr
Ahugozlu zeliiha kocami bogasim vaar.iki gundur tatil diye ailemin yanina geldim.aksam gidicem. Hayir ozlemem lazin adami Iki gundur yok anacim telefonu bile bin nazla aciyorum aradiginda...
zeliiha Senailhan ay bacım fena haldeyim ben böyle hep stres içinde sinir küpü durumu falan😀cocuga geçiyorsa tabiki yandık 😯😯
Senailhan zeliiha İnsanların bakışına oturuşuna kadar her şeyine sinir oluyorum normal bir insan böyle olmaz tek sorumlusu hormonlar 😂😂
EnginDenizim Ben buyuzden psikiyatrdan destek aldim surekli sinir aglama krizleri kendimi boşlukta gibi hissetmek vs vs hamilelikten dedi doktor konuştu benimle ugraslar bul kendine beynini meşgul et dedi ve dedigini yaptim pozitif düşünmek iyi geldi. Suan odak noktam sadece oglum dunya yansa umrumda degil canım. Evet her stresi sinri bebek hissediyor öyle kasilirdiki karnim ben sıkıntı yaptıkça 23 27 hafta arasi yasadim bunu şuan 29+1 haftalık olduk hareketleri bile degisti inan.
EnginDenizim zeliiha siz bilirsiniz ama bana cok iyi geldi.daha oncesindede gidiyordum fakat hamile kalinca birakmistim tekrar gittim iyikide gitmişim.
Mujdeicel Sonunda benim gibi biri 😂 bundan 1 hafta önce eşimle bu durumu konuştum acaba delirdim mi kafayı mı yedim diye 😂 sende de varsa endişelenme normal böyle şeyler hormonal durumlar ❤❤
zeliiha Mujdeicel evett evett bendede var😅 en sakinken bile sinirliyim o derece. Bazen dalacak yer arıyorum 😂😂
Mujdeicel zeliiha hiç sorma ya 😂 adamın yemek yiyişine bile atar yapar oldum hayır anlayışlı olmasa kesin boşardı beni 😂😂
Gamzeylul Bendede aynı sorun var bana seslendikleri anda bile sınır oluyorum kimseyle konuşmak istemiyorum bu durum çok sıkıcı ya 😔😔
Marguerite Mujdeicel hormonlardan mı acaba ya banada herşeu batıyor bazen kendime kızıyorm yemek yeyişlerine bazen uzun kurulan cümleler ble snirime dokunuyo depresyona girdm sanırm diyorm hep bi bunalım hali brde eksikler bitmiyo sanırm şaşırdm napçamı😐😬