Cansucan tabiki insanının etkilenicez😊 bunlar içinde bulduğunuz durumun psikolojisi.Mesela eğer hamile olmasaydınız bunlara amaan her bünye farklıdır diyip geçerdiniz ama bu durum içinde aklınıza tüm kötü şeyler gelebiliyor. Ben terapistim bunlarla çok karşılaştım da bu durum içinde olunca cidden değişiyor. Doğumun zorluğu da hastanenin hemşirelerin ve doktorunuzun başarısına göre değişir sizle çok da alakalı bir şey değil 😊