Cansucan Sizde bazen bebeğinizle ilgili tedirgin düşüncelere kapılıyormusunuz? İyi mi sağlıklımı doğacak ağrım oldu acaba bişeymi oldu gibi gibi.. ve gereksiz kötü doğum hikayelerinden etkileniyormusunuz anneler🧐
Sefaat Cansucan bende ayniyim canim en ufak bisyde olumsuz dusuncelere kapiliyorum hatta rüyalarim bile kabusa dönüyor
ozgesoy28 Cansucan hemde nasıl hatta bu konuda benden daha fazlasını görmedim 2 saat önce acilden geldim 😏😏😏
Meleksalihkul Cansucan bende çok korkuyorum acaba bebeğimin kalbi atıyor mu sağlıklı olacak mı Doğuma kadar sıkıntısız hamileliğim sürecek mi Bir haftadır geceleri korkuyla uyanıyorum sonra uyuyamiyorum sabaha kadar 😞
Asmnkrk Cansucan aynen sürekli.bi Ağrı’da sızıda bişey mi oldu diyorum doktora bile korkarak gidiyorum acaba bişey oldu mu diye evde keşke ultrason makinesi olsana baksam diyorum
Masalim Buna alışmamız lazım sanırım her hamilede bu korku var 😑 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙇♀️🙇♀️
Gamzesariiii Olmazmı hem de nasıl her an aklımda acaba Sağlıklı mı iyi mi hareketlerini de hissedemeyince daha küçük olduğu için insan daha merak ediyor 🙂
Cansucan Gamzesariiii kesinlikle tekme falan atsa belki daha rahat edeceğim gerçi o zaman da tekme atmadı ay az etti diye dert ederiz😆
Cansucan ozgesoy28 bende gitmiştim acile bir kez kaşık ağrısıyla aslında abartılacak bi ağrı olmamasına rağmen işte annelik iç güdüsü sanırım
Cansucan Meleksalihkul bende geceleri burun tıkanıklığı ile uyanıyorum hep en ufak bi rüyada korkuyorum etkileniyorum
Cansucan Asmnkrk evet ama işte sakin olmamız lazım Doğumdan sonra bebeğimize en güzel şekilde bakabilmemiz için şimdiden güçlü durmamız lazım😢
Meleksalihkul Cansucan amin inşallah Rabbim bebişlerimizi bize bağışlasın Doğuma kadar sabredeceğiz kucağımıza alınca tüm sıkıntılarımız bitecek inşallah 🙏
Gamzesariiii Cansucan aynen öyle de anne yüregi işte merak ediyor 😂 bizim doktora gitmemiz için 2 saat yol gitmemiz gerekiyor bide ilçede oturduğumuz için maalesef 😒
Cansucan ozgesoy28 aminn🙏🏻 Ama sakin olmakta fayda var hepsi boş kuruntu aslında zaten birşey olacağı varsa önüne geçilmiyor biz kendimize iyi bakalım gerisi allahtan🙏🏻
Cansucan Gamzesariiii ooooy o daha fenaymış😊 eşinde bıkmıştır şahsen benim eşim bazen grrkesiz kuruntu yaptığımı anlıyor 😀
ozgesoy28 Cansucan gerçekten öyle doktor bile bugün bana gülüyo ben bembeyaz olmuşum korkudan artık ama napalim doğuma kadar sabredicez böyle şeylere